בדיקת מהימנות לעובדים

משרד חקירות מור חקירות מבצע בדיקות מהימנות למועמדים חדשים לעבודה הכוללים חקירות רקע סמויות וגלויות בשימוש בטכנולוגיות משוכללות ואף בפוליגרף ע"י חוקר פרטי.

חקירות עובדים לחברה

לעיתים יש צורך בבדיקת עובדים שכבר קיימים בחברה במקרים של חשד של ריגול תעשייתי, גניבת ציוד ורכוש או התרשלות בעבודה שהתוצאה שלהם יכולה להיות סיכון חיי אדם.

אצלנו כל חוקר פרטי מקצועי ומנוסה, אנו מתמחים במעקב פיזי ו/או טכנולוגי אחר עובדים (במסגרת החוק) ומניעת העברת מידע רגיש מתוך החברה. השקעתם בתהליך של הקמת חברה. מן הראוי שתרצו להעסיק את האנשים הנכונים.

מהימנות עובדים

בדיקת מהימנות לעובדים

כל משרד חקירות מקצועי יגיד לכם שכאשר יש חשד בנוגע לאמינותו של עובד מסוים במקום לחיות עם החשש של "אולי" יש אפשרות לבצע בדיקת מהימנות לעובדים. תחקור של האדם בשאלות על עברו יכולות למנוע העסקת עובד אשר לא ראוי או לא מתאים למשרה הזאת. השמה של מבדקי מהימנות לפני קבלה לעבודה יכולה למנוע אסון כבד עוד יותר ואף להציל את חברתכם ביצירת העסקה עוד לפני שלב קבלה לעבודה עקב תוצאות שקריות במבחני המהימנות. חוקר פרטי נמצא בדיוק בשביל זה, להשגיח, לפקח ולתת לכם את האפשרות להעסיק את הטובים ביותר.

החשיבות של בדיקות מהימנות לתפקידים רבים הינה חשובה מאין כמותה, הכנסת עובד למקום עבודה אשר עוסק בנושאים שדורשים אבטחת מידע רבה דורשת אמון מצד המעסיק לאותו עובד ולכן בדיקה מקיפה היא דבר הכרחי שכל מעסיק צריך לבדוק במידה שהחברה שלו חשובה לו, במיוחד בעסק יש רגישות רבה לנושא. אנחנו במור משרד חקירות נעזור לכם בתהליך טוב כדי שתדעו מיהו האדם הטוב ביותר להעסקה בכל תפקיד.

לפגישת יעוץ דיסקרטית ללא שום התחייבות – התקשרו: 077-8041396 או צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

5/5 - (21 votes)
בדיקת מהימנות לעובדים

לפגישת ייעוץ חינם באופן דיסקרטי

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page

דילוג לתוכן