איתורים ומסירות משפטיות

כאשר רואים בהתחלה את המושג איתורים ומסירות משפטיות לא מבינים את ההקשר בין התחומים השונים, והאמת היא שהם משלימים זה את זה. כאשר מעוניינים לבצע פעולה משפטית ישנו צורך באיתור קיים.

כאשר אדם נתבע, בית המשפט דורש אישור כי התביעה נוצרה כדין. ללא זה אין אפשרות להתחיל את התביעה כנגד האדם. התהליך נוצר כדאי למצוא את אותו נתבע ולבצע את המסירה בצורה הכי מקצועית והכי חשוב- הצורה הכי משפטית. מסירת כתב משפט בצורה משפטית הינה המצאה כדין.

איתורים ומסירות משפטיות ע"י חוקר פרטי

כאשר אדם אינו רוצה להיכנס למערכת המשפטית ויותר מכך להיתבע על ידי גורמים משפטיים הוא מנסה "לברוח" מאותה אסמכתא אשר מזמנת אותה לתהליך זה. מתחיל תהליך האיתור וזה המקום אשר משרד חקירות נכנס. ישנם איתורים רבים כגון:

• איתורי מקורות כספיים ונכסים

• איתור ראיות – בהליכים משפטיים רבים נדרש משרד חקירות לצורך איתור ראיות. לדוגמה, בהליך גירושין ישנה עבודה מקבילה לעו"ד לענייני גירושין בהשגת ראיות שיקצרו את ההליך.

• איתורי המקורות כוללים איתור טלפון, חשבונות בנק, שימוש בכלי רכב, חובות של החייב, מקום עבודה ומקורות הכנסה נוספים. כאשר מדובר בבדיקת נכסים. עבודותו של חוקר פרטי מתבצעת באמצעות בדיקה של נכסים בבעלותו, דרך איתור זה ישנה האפשרות לביצוע של עיקול או הוכחה לבית משפט לפעולה כבחירתה.

• איתורי כתובת – דרך רבה לברוח מאיתור היא באמצעות שינוי כתובת, ישנם המצבים הרגילים שאדם החליף כתובת או כתובתו לא הייתה ידועה. אך גם אם אדם החליט לברוח מהארץ, להתגורר אצל חברים או לבחור מנושיו. באמצעות פרמטרים שונים כמו : שם, טלפון, תעודת זהות וכתבות קודמת ועוד מאפיינים מזהים החוקר הפרטי יתחיל לחפש אחר אותו אדם.

• איתורים אחרים- ישנו עוד תחום כגון איתור על העבר הקודם של האדם או איתור נעדרים בארץ ובחו"ל. החוקר הפרטי עובד לפי בקשת הלקוח ומביא לו את המידע הנחוץ שהוא מבקש.

עבודתו של חוקר פרטי היא באמצעות מחקר מעמיק על האדם, הציוד והניסיון שלו לצד הטכניקה לדלות מידע פרטי מידע מאנשים שונים מביאות לו את כל הכלים לאתר את אותו אדם. ככל שמבקש האיתור יודע יותר פרטים על האדם שהוא רוצה לאתר כך יגדלו סיכוי החוקר לאתר אותו במהירות רבה יותר.

תהליך המסירה כחלק מעבודתו של חוקרים פרטיים

על תהליך המסירה –  צוות אמין ומאומן אשר יודע את כל הנהלים והלכות המשפטיות מוסר את מידע זה. דו"ח מפורט ותצהיר המבצע מתווסף למסירה

במידה שישנו צורך לגביית חוב מאדם אשר נעלם, איתור מקום עבודה או רכוש או להביא הוכחה כלשהי לבית המשפט משרד חקירות מור ישמח לעזור לכם. בעזרת אנשי המקצוע המנוסים שלנו אנו נעזור בביצוע האיתורים השונים ומסירת המסמכים המשפטיים הנחוצים.

לקבלת פרטים נוספים בנושא הגשה
או מסירה משפטית, או כל שירות משלוח משפטי אחר צרו קשר עכשיו בטלפון: 077-8041396
או לחצו כאן

אנא דרגו את המידע
איתורים ומסירות משפטיות חוקר פרטי

לפגישת ייעוץ חינם באופן דיסקרטי

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page

דילוג לתוכן