האמת היחידה של החוקר הפרטי

לפעמים אפשר להשוות ברגעים מסוימים את מצבו של החוקר הפרטי למצבו של רופא שצריך בלית ברירה לבשר למטופל חלילה על איזו מחלה.

גם לחוקר פרטי יש מצבים מאוד לא קלים. תארו לעצמכם שהוא מקבל לידיו תיק חקירה, ועושה מעקב ויש לו ממצאים ממש לא נחמדים לבשר ללקוח שלו. מאוד קשה לעשות את זה ולא להיות מעורב במה שעובר הצד השני.

ברוב המקרים מסביר חוקר פרטי, חשדות מתבררים כאמת. ולכן הרבה פעמים חקירות מניבות תרחישים מאוד קשים במיוחד בכל מה שקשור לזוגיות ולבגידות בתוך המשפחה.

חשדות לבגידה הן המציאות לאמיתה!

הרבה פעמים אומר חוקר פרטי, האישה או הגבר עימם מתנהלת הבגידה מוכרים לצד השני ולכן זה הרבה יותר קשה כשזה קורה עם חבר טוב או חברה טובה, או כמו שהתפרסם ברשת- בגידה של בעל עם האימא של אשתו שזה באמת דבר נדיר, מכוער ויוצא דופן.

כאשר מדובר בבגידה עם חברה טובה יש פה בגידה כפולה. גם מצידה וגם מצד הבעל או גם מצדו של החבר ומצד האישה כלומר, יש פה פגיעה כפולה ומכופלת.

בגד באשתו עם אימא שלה

קשה להאמין לסיפור הזה אבל הוא התרחש בקריות. אישה חשדה שבעלה בוגד בה בגלל שהוא פתאום התחיל להתנהג בצורה חשודה. התחיל לעשות דיאטה ולשים לב לעצמו ולחיצוניות שלו וללכת למכון כושר ולהשקיע בעצמו ולקנות בגדים, ונעדר הרבה מהבית, פנתה אל חוקר פרטי כדי שיגלה אם יש לו מאהבת.

חוקר פרטי ביצע מעקבים אחר הבעל ואכן גילה שיש לו אישה אתה הוא מתרועע ויש ביניהם יחסי מין ואהבה. כמובן שחוקר פרטי מיומן מצויד במצלמה ומתעד את הרומן הזה, כי זה בדיוק מה שהוא צריך להציג לאישה, הלקוחה שלו.

כאשר החוקר הפרטי הראה לאישה את התמונות, היא כמעט חטפה התקפת לב. האישה עמה בגד בה בעלה הייתה לא פחות ולא יותר אלא אימא שלה.

והמשפט הבא הוא- עם אימא כזאת מי צריך אויבים? וגם תחשבו אם לא היה פה מעקב של חוקר פרטי האם האישה הנבגדת הייתה מעלה על דעתה אי פעם שהמאהבת של בעלה זו האישה שהביאה אותה לעולם?

קצת מטורף לא!!!!

אנא דרגו את המידע
תמונת בלש

לפגישת ייעוץ חינם באופן דיסקרטי

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page

דילוג לתוכן