חוקר פרטי במרכז

חוקר פרטי במרכז   מחפשים חוקר פרטי במרכז? הגעתם למקום הנכון! מור חקירות היא חברת חקירות בעלת פריסה ארצית ושנות ניסיון רבות בתחום החקירות הפרטיות. על מנת לקיים חקירות פרטיות, חשוב מאוד להכיר את המקום באופן אישי. כך ניתן להבין בקלות מידע שלא ברור לאנשים שמגיעים מבחוץ כולל ביטויים, שמות של מקומות והמוניטין של אותם המקומות.

סיפור- חוקר פרטי במרכז

שלומית, נשואה עם שני ילדים מתל אביב חיפשה חוקר פרטי במרכז כדי לוודא שבעלה אינו בוגד בה. היא החלה לחשוד אחרי שהיא שמעה אותו מדבר בטלפון על מישהי בשם 'טינה'. היא נכנסה לחדר והוא נלחץ וכיבה את הטלפון מיד. היא לא שמעה את השם שלה שוב אבל היא התחילה לקלוט שהוא מתנהג מוזר: נעלם בשעות מוזרות, נראה לא מרכז ומתלונן על עייפות גם שהיא ידעה שהוא הלך לישון בשעה טובה. החשד העולה שלה גרם לה לחפש חוקר פרטי במרכז, והיא הגיעה אלינו.

הבטחנו לה שנעקוב אחריו ונדווח על כל מפגש עם אישה חשודה.

המעקב שלנו לא נשא פרי: כן, הוא לפעמים הלך למקומות מוזרים בשעות מוזרות, אבל הוא מעולם לא נפגש עם אישה שם. לפעמים הוא נפגש עם גברים לשיחה קצרה, לפעמים הוא סתם התיישב על ספסל לכמה דקות ואז הלך. פעם אחת הוא הלך למסיבה, והחוקר הפרטי שלנו עקב אחריו לתוך המסיבה. גם שם, הוא רק ישב עם חברים ועישן. החוקר לקח כמה תמונות ונשאר לראות אם מגיעה לשם אישה. אף אחת לא הגיעה. החוקר המבולבל ישב והסתכל על התמונות שהוא צילם לכל אורך המעקב. ההתנהגות שלו היתה ללא ספק חשודה, וההסבר של אשתו על אישה בשם טינה שגרמה לה לחפש חוקר פרטי במרכז נשמע הגיוני- אבל היא פשוט לא הופיעה. "טינה, טינה איפה את?" החוקר שלנו שאל את עצמו, מסתכל בריכוז על תמונות מהמסיבה. תמונה אחת תפסה את תשומת ליבו: הגבר החשוד עם סיגריה ביד, צוחק עם החברים שלו. זו היתה סיגריה מגולגלת- לא אחת מהמרלבורו הרגילות שלו. "טינה!" החוקר הפרטי שלנו קפץ בשמה. הוא הבין פתאום מה היתה הבעיה.

חוקר פרטי במרכז- מכיר הכי טוב

"שלומית, יש לי שני הודעות לתת לך: אחת טובה ואחת רעה" הוא אמר לה בפעם הבאה שהם נפגשו. "ההודעה הטובה היא שבעלך לא בוגד בך" חיוך מהוסס עלה על פניה של שלומית. "ומה החדשות הרעות?" "החדשות הרעות הן שבעלך התחיל לשחק עם מאהבת לא פחות מסוכנת: סם הקריסטל מת' המכונה "טינה" במסיבות בתל אביב. אולי כדאי לדבר איתו על זה ולשלוח אותו לגמילה לפני שיהיה מאוחר מדי עבורכם". מור חקירות מחזיק בחוקרים פרטיים בכל רחבי הארץ. ראו גם חוקר פרטי בצפון | חוקר פרטי בדרום
מה היה לנו עד עכשיו?
5/5 - (5 votes)

לפגישת ייעוץ חינם באופן דיסקרטי

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page

דילוג לתוכן